  • 31. Data: 2012-03-22 06:29:00
    Temat: Re: Windykacja komornicza z mojego zobowiązania
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-21 21:59, Nixe pisze:

    > Jakich konkretnie informacji?

    Było:

    1. czy uznajesz wierzytelność i w jakiej wysokości?
    2. Czy ktoś inny jej nie zajął?
    3. Kiedy wypłacisz a jeżeli nie to dlaczego ?

    > Ale o jakim zajęciu teraz mówisz?
    > Ja mówię o sytuacji, gdy mój dostawca (a jednocześnie wierzyciel) ma
    > problemy z komornikiem, a ja wobec tego powinnam drżeć ze strachu, bo
    > tenże komornik zechce ni z gruszki ni z pietruszki zacząć ściągać jego
    > zobowiązania ze mnie.

    Czyli mówisz o zupełnie innej sytuacji.
    W późniejszej wymianie informacji wyszło, że pani z kancelarii
    komorniczej tak naprawdę nie obchodzą przyszłe, wzajemne rozliczenia
    między wierzycielem i dłużnikiem.
    Tak samo jak Ty odnosiłaś się do 'hipotetycznej' sytuacji aj
    'hipotetycznie' założyłem że ktoś zlekceważy obowiązki w kontaktach z
    komornikiem.

    --
    spp

  • 32. Data: 2012-03-22 10:05:58
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ale wiesz, mi bardziej chodzi o podstawę prawną.

    art. 896 kpc. może być? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 33. Data: 2012-03-22 10:28:12
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > art. 896 kpc. może być? :)

    Skoro więc sam wiesz, to po co się pytasz na grupie? :)

    N.

  • 34. Data: 2012-03-26 12:42:40
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 06:29:00 +0100, spp napisał(a):

    > W późniejszej wymianie informacji wyszło, że pani z kancelarii
    > komorniczej tak naprawdę nie obchodzą przyszłe, wzajemne rozliczenia
    > między wierzycielem i dłużnikiem.

    Co za brednie. Obchodzą jak najbardziej takie "kompensaty".
    Art 504 kc w korelacji z art. 498 kc.

    Więc jak wól widać, że wzajemne zobowiązania DO CHWILI otrzymania zajęcia -
    MOŻNA kompensować. Natomiast wzajemne zobowiązania powstałe JUŻ PO
    otrzymaniu zajęcia - nie kompensujesz.

  • 35. Data: 2012-03-26 12:52:13
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 12:42, Kamil pisze:

> [...]
    >
    > Więc jak wól widać, że wzajemne zobowiązania DO CHWILI otrzymania zajęcia -
    > MOŻNA kompensować. Natomiast wzajemne zobowiązania powstałe JUŻ PO

    To przeczytaj jeszcze raz ten post - ze zrozumieniem:

    Więc jak - kto tu bredzi?

    --
    spp

  • 36. Data: 2012-04-08 07:23:44
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zajęcia -
    > MOŻNA kompensować. Natomiast wzajemne zobowiązania powstałe JUŻ PO

    no i stalo sie, teraz powinienem wystawic kontrahentowi note obc. na kwote
    4x przekraczajaca wartosc mojego zobowiazania.
    czyli teraz sobie moge obc. tylko 25 proc. jego wierzytelnosci a reszty
    dochodzic normalnie, co bedzie mozliwe pewnie w ciagu nast. kilku lat
    dopiero, bo to golodupiec...

    masakra

  • 37. Data: 2012-04-08 22:49:41
    Temat: Re: Windykacja komornicza z mojego zobowiazania