    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windows XP HOME - problem.
    Date: Mon, 01 Jan 2007 18:39:33 +0100

    Sproqet napisał(a):

    > "Pakiet OEM System Builder - przeznaczony dla producentów
    > komputerowych i serwerów lub firm składających je z gotowych
    > elementów."

    <ciach>
    > sie na tym.

    Widac...

    > Problem też jest taki, że ww system operacyjny zaliczyłem do
    > kosztów uzyskania przychodu.
    >
    > Jeżeli, ktoś wie jakie mi prawa przysługują - czy mogę oddać ten
    > produkt, domagać sie zwrotu kosztów, lub wymiany na
    > "pełnowartościowy produkt" proszę o pomoc.

    A tak wogole to co Ci nie pasuje w tym systemie?
    OEM jest pelnowartosciowy, HOME to tylko nazwa wersji a nie okreslenie
    przeznaczenia. Dodatkowo OEMy w tej chwili mozna zakupic bez sprzetu i
    zainstalowac na komputerze. Efekt uboczny takiego postepowanie, to to,
    ze stajesz sie przez to OEM system Builderem i sam sobie musisz
    swiadczyc pomoc techniczna :)

    Jesli natomiast chcesz wersje BOX (nie OEM) to przygotuj troche wieksza
    kupke pieniedzy...

    > Czy mogę skorzytać z rękojmii?

    Z jakiego powodu?

    pozdrawiam,