  • Data: 2006-06-27 15:34:22
    Temat: Re: Wierzyciel pyta o zgode na umorzenie sprawy?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:e7rb6b$7vj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > skad ten wniosek ???

    Ile wpłacasz wpisu przy złożeniu pozwu w postępowaniu uproszczonym o
    wydanie nakazu zapłaty, a ile po tym, gdy pozwany składa sprzeciw i dochodzi
    do rozprawy jawnej? Z tego co wiem, to po wniesieniu sprzeciwu powód musi
    dopłacić różnicę pomiędzy wpisem który wniósł, a wpisem należnym przy
    normalnym postępowaniu cywilnym.