    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wielki problem, prosze o pomoc.
    Date: Wed, 15 Jan 2003 21:54:54 +0100

    Z całą pewnością serwis ma obowiązek naprawić uszkodzenie w ramach
    gwarancji. Pamiętaj, że nie tylko poduszki i kurtynę powinni wymienić, ale
    również centralkę. Z tego co mi mówili kiedyś w zaprzyjaźnionym serwisie,
    tam się coś przepala i cały ten nabój jest do wymiany.

    Kwestia ewentualnego odszkodowania za szkody na Twojej osobie jest otwarta.
    Jak dojdziesz do siebie, to sie zorientujesz, czy nie doznałeś ewentualnych
    trwałych uszczerbków na zdrowiu. Wówczs oczywiście mógłbyś dochodzić
    roszczenia.

    Jeśli nie, to w mojej opinii jest to dość problematyczna sprawa. No w końcu
    samochód to tylko zbiór rupieci poskręcanych do kupy. Producenci nie
    wypłaciliby się, gdyby każdy ich pozywał z powodu jakiejś tam urwanej
    śrubki. (Juz słyszę ten jęk, że to kurtyna, a nie śrubka - ale to nic nei
    zmienia, bowiem skutki uszkodzenia śróbki mogą być niejednokrotnie
    poważniejsze w konsekwencjach).

    Choć rozumiem Twoje odczucia, to wydaje mi się, że poza naprawą przez serwis
    uszkodzenia masz niewielkie szanse na uzyskanie czegoś więcej. Możesz
    ewentualnie probować coś wskurać u przedstawiciela, ale niestety samochody
    (nawet nowe) się psują i na to nie ma rady.