    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Większe zarobki bez ryzyka
    Date: Fri, 2 Nov 2007 16:59:18 +0100

    Użytkownik "Jarek Macierski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fgf8vu$cvu$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, z zawodu jestem dziennikarzem. Pracuję w wydawnictwie jako redaktor
    > na
    > umowę o pracę. Pensję mam stałą, niezależnie od ilości wyprodukowanych
    > tekstów. Niedawno fiskus zaczął mi zabierać 30% dochodów w formie
    > podatków.
    > Do tego oczywiście dochodzą składki na ubezpieczenie, chorobowe,
    > emerytalne
    > itp. W związku z powyższym trafia mnie jasny szlag.

    Nie masz slabo zarabiajacej zony? Rozilczycie sie wspolnie idostaniesz zwrot
    tych 11% roznicy.
    Umowy o dzielo z pracodawca na dodatkowe artykuly nie uratowalyby Cie przed
    ZUSem - ale wydaje mi sie, ze pozwolilyby (teraz jest juz za pozno)
    opoznic/uniknac wejscia w drugi prog dzieki 50% "wirtualnym" kosztom
    uzyskania przychodu.
    Otwierajac firme i chcac wybrac ratujacy Cie podatek liniowy, musialbys
    zmienic odbiorce swych artykulow, gdyz piszac dla dotychczasowego pracodawcy
    musialbys wybrac podatek progresywny, a wtedy tylko koszty by Cie mogly
    ratowac, ale nie znalazlbys ich pewnie az tyle.

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD