  • 1. Data: 2006-05-16 16:38:16
    Temat: Wgląd w akta w KRS
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    Czy jest możliwe uzyskanie - legalnie - wgladu w cała dokumentację
    założycielską firmy w sądzie który rejestrował firmę. Chodzi mi konkretnie o
    wglad do umowy spółki (sp. z o.o.). Wgladu ma dokonac osoba postronna.

    Darek

  • 2. Data: 2006-05-16 16:47:20
    Temat: Re: Wgląd w akta w KRS
    Od: "pan trawnik" <k...@g...pl>

    Darek <0...@n...poczta.onet> napisał(a):

    > Czy jest możliwe uzyskanie - legalnie - wgladu w cała dokumentację
    > założycielską firmy w sądzie który rejestrował firmę. Chodzi mi konkretnie
    > wglad do umowy spółki (sp. z o.o.). Wgladu ma dokonac osoba postronna.

    Tak. W sadzie warszawskim trzeba tylko dzien wczesniej zamowic akta. (musisz
    znac numer KRS)

  • 3. Data: 2006-05-16 17:57:00
    Od: stern <s...@0...pl>

    pan trawnik napisał(a):

    > Tak. W sadzie warszawskim trzeba tylko dzien wczesniej zamowic akta. (musisz
    > znac numer KRS)

    a jeśli nie znasz, możesz poznać po wypełnieniu odpowiedniego formularza
    i wpłacie bodajże 5 zł.
    Potrzebna jest nazwa spółki, albo Regon, albo coś tam jeszcze :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-05-17 22:15:49
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    W Lublinie masz akta od ręki, bez umawiania się. Pod warunkiem oczywiście ,
    że firma która cię interesuje znajduje sie w rejestrze przedsiębioców. W
    przeciwnym razie będziesz musiał zgłosic się za pomocą pisma ( motywując
    swój cel prawny przejzenia akt) do przewodniczącego wydziału. Zna też musisz
    oczywiście nr KRS lub lub inny numer rejestrowy (KRS istnieje od 2001 r.
    więc wcześniej były inne rejestry) ale tego możesz się dowiedziec w
    centralnej informacji w budynku sądu ( 5 zł. )