    From: "Młody" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wgląd w akta w KRS
    Date: Thu, 18 May 2006 00:15:49 +0200

    W Lublinie masz akta od ręki, bez umawiania się. Pod warunkiem oczywiście ,
    że firma która cię interesuje znajduje sie w rejestrze przedsiębioców. W
    przeciwnym razie będziesz musiał zgłosic się za pomocą pisma ( motywując
    swój cel prawny przejzenia akt) do przewodniczącego wydziału. Zna też musisz
    oczywiście nr KRS lub lub inny numer rejestrowy (KRS istnieje od 2001 r.
    więc wcześniej były inne rejestry) ale tego możesz się dowiedziec w
    centralnej informacji w budynku sądu ( 5 zł. )