    From: "Jerzy Zając" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wglad do dokumentacji.
    Date: Wed, 10 Apr 2002 21:30:16 +0200

    Gwidon S. Naskrent napisał(a) w wiadomości: ...

    >Zmusić ich do pokazania własnych dowodów księgowych nie możesz, ale
    na ż?danie wydawca powinien ci sporz?dzić precyzyjne zestawienie twojego
    zysku.

    Czyli wszystko opiera sie na wzajemnym zaufaniu? Moze mam obsesje, ale
    wydaje mi sie, ze wydawca ma nie zle pole do popisu np. w przeinaczaniu
    rzeczywistosci. Skad miec w takim razie pewnosc co do faktycznej ilosci
    sprzedanych egzemplarzy, albo, tak teraz mysle, na czym ma polegac
    precyzyjne zestawienie zysku, abym to mial pewnosc?
    W kazdym badz razie dziekuje za odpowiedz.
    J. Zajac