    From: "Tomek" <t...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwany na świadka - zwrot kosztów
    Date: Tue, 17 Nov 2009 11:53:26 +0100

    > Jest dokładnie tak samo. Zgłaszasz żądanie policjantowi, który wykonuje
    > czynność. Muszisz znać ceny przejazdów. Na koniec albo podajesz numer
    > konta i przyjdzie przelew, albo dokłądny adres i pieniądze pójdą
    > przekazem. Nie wiem, ile to czasu trwa, bo bywają tu zatory płatnicze.

    Czy napewno tak jest, czasem wymaga to dnia wolnego w pracy i powiedzmy
    że dojazd w jedną stronę to 50zł a koszt dniówki danej osoby np. 700zł netto
    ( bo np zarabia ok 20k/miesiac). To ile mu zwrócą, bo coś mi się wydaje że
    były jakieś ograniczenia maxymalne ile mogą wypłacić, więc jeśli ktoś
    zarabia więcej to traci bo nie wrócą mu wszystkiego.

    Może mnie ktoś poprawić ewentualnie wyprostować to co napisałem.