    From: "poool" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie sad o co chodzi
    Date: Wed, 21 Apr 2004 17:03:43 +0200

    OK
    Jakieś dziwne debaty, a rady brak.
    Ja bym zrobił tak.
    Odebrałbym i zobaczył, co jest grane.
    Jeśli firma Kruk, to zapewne żądali w wezwaniu czegoś takiego jak koszta
    egzekucji? (Powołując się na art. 481KC???), Jeśli tak to jest to niezgodne
    z prawem, z tym właśnie art. 481 i można ich zaskarżyć i odwołać się, albo
    wnieść kontr sprawę(polecam kontakt z UOKIK). A jak podskoczą, to oskarżyć o
    próbę wyłudzenia pieniędzy. Możemy przy tym domniemywać, że firma Kruk w ten
    sposób postępuje we wszystkich sprawach, które prowadzi i że to jest jej
    główne źródło dochodów.
    Ponadto radzę sprawdzić, czy działają jako pełnomocnik, czy odkupili dług.
    Jeśli odkupili to znowu. Art. 385 ze ZN. 1 oraz 386 ze ZN. 3 kpt. 5 kc.
    Dopuszcza przejecie czyichś długów jedynie za zgodą dłużnika.
    A tak na marginesie po trzech latach zadłużenie ulega przedawnieniu
    (jednakże w przypadku wniesienia sprawy do sądu w tym
    okresie....Przedawnienia nie będzie).
    Pozdrawiam Paweł