  • 41. Data: 2008-03-12 13:13:41
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2008 11:37:42 +0100, Herald napisał(a):

    > Nie spotkało Cię że np. kumple wydzwaniają Ci po nocach i namawiają np. n
    > a"klinika" ;)
    > Albo jakiś debilek, który korzysta z przeciwległej funkcji SOCLIR - robi Ci
    > na złość 'puszczając dzwoneczki" po nocy?

    Nie jestem strażakiem - nie śpię z telefonem ;-) Kolegów mam normalnych.
    Numer komórki ten sam od 10 lat. Żadnych problemów z dziwnymi telefonami.
    Za to często mam rozmowy "bez numeru" - najczęściej z zza granicy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 42. Data: 2008-03-12 14:45:12
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon "zastrzezony".
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Oczywiście Ty najpierw wpuszczasz ludzi do domu, a dopiero potem pytasz,
    > kim są?

    My tu o odbieraniu telefonu od nieznajomych czy wpuszczaniu do domu??
    Włącz choć na chwile moduł logicznego myślenia boś walnął jak rzeźnik
    świńską pi....ą o ścianę.

    > Czy raczej jesteś "szemranym" prorokiem bojącym się pokazać swojego
    > numeru?

    Po Polsku powinno być: "pokazać swój numer".
    O jaki numer ci chodzi ??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2008-03-12 15:11:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    > W TPSA i w Sferii jest bezpłatna. Najpierw trzeba zamówić pod 9393
    > (TPSA) lub pod 5555 (Sferia), a później można sterować kodem.
    > Tyle że na BlueLine czasem nie wiedzą, o co w ogóle chodzi. :-)

    W tp jest bezpłatna, ale za to działa wyłącznie przy aktywnej płatnej opcji
    prezentacji numeru ;-)

    > A kod - nie pamiętam teraz, poszukaj w google pod hasłem ACR
    > albo "blokada połączeń anonimowych".

    U mnie steruję sie *15...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 44. Data: 2008-03-12 15:35:28
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w wiadomości
    i.pl...

    > Są jeszcze stare cnetrale. TPSA, jak najbardziej - tyle że wówczas numer
    > zawsze jest "prywatny", a nie raz tak, raz inaczej.

    Ale gdzie tam, od ładnych kilku lat wszystkie centrale TPSA
    są cyfrowe. Poza tym przecież dana osoba może być abonentem
    TPSA, a dzwonić przez Tele2 - i wtedy takie "cyrki" potrafią się
    dziać.

    Piotr

  • 45. Data: 2008-03-12 15:43:45
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W tp jest bezpłatna, ale za to działa wyłącznie przy aktywnej płatnej opcji
    > prezentacji numeru ;-)

    No tak, całkiem słuszne spostrzeżenie... :-)

    > U mnie steruję sie *15...

    A faktycznie, 15.

    Piotr

  • 46. Data: 2008-03-12 15:47:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba nie masz racji, bo mozliwość odrzucania anonimowych połączeń przychodzacych to
    wymaganie ustawodawcy wobec
    operatora wiodącego.
    JaC

    -----

  • 47. Data: 2008-03-12 16:13:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości news:fr8tu0$mol$1@news.wp.pl...
    > Chyba nie masz racji, bo mozliwość odrzucania anonimowych połączeń przychodzacych
    to wymaganie
    > ustawodawcy wobec
    > operatora wiodącego.

    Proponuję Ci cztery rzeczy:

    1) odpowiadanie pod postem (tak, wiem, jesteś niereformowalny
    pod tym względem),

    2) odpowiadanie właściwej osobie,

    3) przeczytanie ze zrozumieniem art. 171 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne,

    4) zapoznanie się z aktualnie obowiązującym cennikiem TPSA
    (który został zaakceptowany przez Prezesa UKE; gdyby w tym cenniku
    było coś nie tak, to na pewno p. Anna Streżyńska by to wytknęła).

    Piotr

  • 48. Data: 2008-03-13 08:53:29
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 12 Mar 2008 11:46:16 +0100,
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> screamed:

    > No niestety mój operator komórkowy (tzn. chyba żaden operator
    > komórkowy w PL) nie świadczy takiej usługi. Mam to uruchomione
    > na numerze stacjonarnym.

    Ale da się to zrealizować za pomocą telefonu - z Symbianem lub Win.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 09:52:57 user up 11645 days, 21:47, 1 user, load average: 0.97, 0.18, 0.15 ]

    Beware of computer programmers that carry screwdrivers. -- Leonard Brandwein

  • 49. Data: 2008-03-13 09:07:22
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <fr8tov$d85$1@inews.gazeta.pl>,
    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > wiadomości
    i.pl...

    > Ale gdzie tam, od ładnych kilku lat wszystkie centrale TPSA

    :D
    Poza Warszawą jest jeszcze spory kawałek Polski :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 50. Data: 2008-03-13 09:39:50
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 13 Mar 2008 10:07:22 +0100,
    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> screamed:

    >:D
    > Poza Warszawą jest jeszcze spory kawałek Polski :)

    Gdzieś jeszcze są analogowe? Nie śledzę pilnie tematu, ale plan wymiany
    central już się powinien dawno skończyć...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 10:39:13 user up 11645 days, 22:34, 1 user, load average: 0.97, 0.18, 0.15 ]

    If it feels good, don't do it.