  • 1. Data: 2008-03-11 19:07:27
    Temat: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    Czy takie wezwanie jest zgodne z prawem, policja wzywa mnie
    telefonicznie i ustala termin na za dwa dni. Czy nie powinni mieć
    terminu przynajmniej 7-dniowego?
    Na wezwaie stawiłem się, jednak podczas tej rozmowy jak ustalał termin
    na zapoznanie się z aktami sprawy to upewnił się, że jest zachowany
    termin 7 dniowy, jednak wcześnmiej wezwał mnie telefonicznie w
    poniedziałek na srodę.
    Jeśli nie jest to w porządku to czy mozna/warto złożyć na to skargę?

  • 2. Data: 2008-03-11 19:54:47
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    AmtoPm <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > poniedziałek na srodę.
    > Jeśli nie jest to w porządku to czy mozna/warto złożyć na to skargę?
    Jest tu pewien aspekt, który mnie nieco dziwi - to ty za własne pieniądze
    umożliwiasz komuś (tu: polucji) kontakt telefoniczny ze sobą? Znaczy płacisz
    żeby ktoś mógł cię niepokoić?
    Dziwne.
    A niech piszą pisma polecone, masz na nich przynajmniej datę odbioru.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-03-11 19:56:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Śmierdzisz pieniaczem na kilometr ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2008-03-11 20:03:33
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 11 Mar, 20:56, "Nostradamus" <l...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Leszek
    > GG1631219
    > "Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam"

    pieniaczenie?
    pieniaczenie smierdzi?

    a może głupota bardziej czadzi?, spytaj swoich znajomych, bo może nie
    czujesz własnego smrodku.. :)

  • 5. Data: 2008-03-11 20:05:27
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 11 Mar, 20:54, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > żeby ktoś mógł cię niepokoić?
    > Dziwne.
    > A niech piszą pisma polecone, masz na nich przynajmniej datę odbioru.

    nie ukrywam, że to błąd i niepotrzebnie odebrałem telefon, teraz już
    nie odbierałbym, ale nie dzwonili :(

  • 6. Data: 2008-03-11 20:20:05
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    AmtoPm <a...@g...com> napisał(a):

    > Czy takie wezwanie jest zgodne z prawem, policja wzywa mnie
    > telefonicznie i ustala termin na za dwa dni.

    Tak, jest zgodne z prawem - art. 137 kpk.

    Czy nie powinni mie=E6
    > terminu przynajmniej 7-dniowego?

    Nie, nie ma takiego obowiązku.

    > Na wezwaie stawi=B3em si=EA, jednak podczas tej rozmowy jak ustala=B3 termin=
    >
    > na zapoznanie si=EA z aktami sprawy to upewni=B3 si=EA, =BFe jest zachowany
    > termin 7 dniowy,

    Bo w tym przypadku przepisy przewidują obowiązek zachowania takiego terminu -
    art. 321 par. 2 kpk.

  • 7. Data: 2008-03-11 20:22:20
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Jest tu pewien aspekt, który mnie nieco dziwi - to ty za własne pieniądze
    > umożliwiasz komuś (tu: polucji) kontakt telefoniczny ze sobą? Znaczy płacisz
    > żeby ktoś mógł cię niepokoić?

    Jeszcze tylko wskaż, jak odróżnić, czy dzwoni policjant, czy ktoś inny. Numer
    policyjny wyswietla się jako zastrzezony, jak resztą połowy moich znajomych...

  • 8. Data: 2008-03-11 20:28:27
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 11 Mar, 21:22, " jb" <j...@g...pl> wrote:

    > Jeszcze tylko wskaż, jak odróżnić, czy dzwoni policjant, czy ktoś inny. Numer
    > policyjny wyswietla się jako zastrzezony, jak resztą połowy moich znajomych...

    dzwonili z niezastrzeżonego, poza tym nie ma obowiązku kontynuacji
    rozmowy, chociażby z uwagi na zakłócenia, itp.

  • 9. Data: 2008-03-11 20:34:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fr6pls$rvj$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...pl> pisze:

    > Jeszcze tylko wskaż, jak odróżnić, czy dzwoni policjant, czy ktoś inny.
    Nie odbiera się po prostu połączeń z nieznanych (nie wpisanych do książki)
    numerów.
    Ponadto właściciel telefonu jest jego dysponentem i może go używać w dowolny
    wybrany sposób. W tym naciskając klawisz rozłączenia kiedy mu się zechce,
    bez jakichkolwiek tłumaczeń.

    > Numer policyjny wyswietla się jako zastrzezony, jak resztą połowy moich
    > znajomych...
    To już twoja sprawa. Odbieraj co chcesz.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-03-11 20:45:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze tylko wskaż, jak odróżnić, czy dzwoni policjant, czy ktoś inny. Numer
    > policyjny wyswietla się jako zastrzezony, jak resztą połowy moich znajomych...

    Odbierasz połączenia z tzw. zastrzeżonych numerów?
    Jak ktoś do mnie z takiego zadzwoni, to się zdziwi,
    bo dostanie komunikat o treści "Abonent, z którym chcesz
    się połączyć, ma włączoną blokadę połączeń bez prezentacji
    numeru. Twoje połączenie zostało odrzucone".

    Piotr