    From: "Pax" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie prosze o pomoc
    Date: Tue, 10 May 2005 21:12:32 +0200

    news:d5qu4n$shn$1@news.onet.pl...

    > nie opierałbym się na czymś takim, jeśli już coś rozpoznawać po sygnaturze
    > to przecież nie po numerze wydziału...
    > zresztą w sprawie karnej raczej nie przesłuchuje się nikogo w charakterze
    > strony, ani nie poucza o prawie do wstąpienia do postępowania w
    > charakterze powoda :)
    >
    > Wydaje się, a przynajmniej tak wynikałoby z pouczenia, że ktoś
    > (prokurator, organizacja społeczna, rzecznik konsumentów, inspektor pracy)
    > wytoczył powództwo na rzecz pytającego.
    >
    > KG

    I to jest chyba prawda wlasnie sobie przypomnialem.
    Rok temu mialem sprawe karna zostalem pobity po tym jak sie sprawa
    rozpoczela w sadzie karnym dostalem pismo ze pani prokurator wytoczyla
    sprawe z powodztwa cywilnego w kwocie jakiesj tam smiesznej nie pamietam za
    bardzo... Ale po dzien dzisiejszy poza tamtym pismem nic nie dostalem ani
    zadnego wezwania ani pisemka. Wiec byc moze to jest wezwanie na sprawe gdzie
    bedzie rozpatrywany moj pozew ktory w moim imieniu zlozyla pani prokurator ?
    Czy dobrze mysle ?
    Ale martwi mnie jdno zdanie ..."gdzie bedzie przesluchiwany w charakterze
    strony w sprawie z powodztwa" a dlaczego nie w charakterze swiadka ???
    I jeszcze jedno jesli to nie jest ten przypadek powiazany ze sprawa karna o
    ktorej mysle to gdyby ktos mnie pozwal to dostalbym odpis pozwu do domu
    poczta ? dostalbym wezwanie do zaplaty, bo tam jest napisane ze to sprawa o
    zaplate ?
    A tymczasem ja nic nie dostale ani wezwani do zaplaty ani odpisu pozwu tylko
    od razu to dzisiejsze pismo ze za tydzien sprawa i mam na niej byc !

    Wiec rozdmuchajcie moje watpliwosci bo juz nie wiem czym jest pozwany czy
    tez ide na luzaka jako powod ?