    From: "Artur Gazda" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty - ostateczne
    Date: Tue, 6 Feb 2007 21:55:50 +0100

    Prawdopodobnie podpisałeś jakies gowno jakims supermarkecie, ktore miało w
    ukryciu wyrazone zobowiazanie do jakiejs tam umowy, był ten wątek kiedyś juz
    referowany, ostatnio jakaś plaga tego typu firm wystepuje, jest druga
    mozliwość cos wząłeś na krechę to teraz Cie scigają.
    sprawdz czy czegoś nie kupowałeś na krechę albo kupiłeś do testu jakies
    opracowanie ktorego nie zwrociłeś w umowionym terminie, sprawdz czego i za
    co od ciebie chca, jesli nic na ciebie nie mają, poinformuj ich, że jeśli
    nie zakończą tego procederu to skierujesz zawiadomienie do prokuratury o
    domniemaniu popełnienia przestepstwa w postaci próby wyłudzenia pieniędzy.
    Warunek, że jesteś pewny, że nic od nich nie kupowałeś.