    From: " Bummer" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty, bez umowy - czy słuszne?
    Date: Mon, 1 Dec 2008 15:00:44 +0000 (UTC)

    > Jak mniemam postanowiłeś przyznać, że jednak umowa BYŁA.

    Jedyne na co się z nimi umówiłem to na spotkanie, do którego w końcu nie
    doszło. Na tym spotkaniu mieliśmy - jak sami pisali - "przedyskutować projekt
    umowy". Do spotkania nie doszło, więc umowy nie ma.

    Moim zdaniem nie mogę ponosić odpowiedzialności za to, że kupili dla mnie
    bilet przed podpisaniem ze mną umowy (i to w dniu, w którym jeszcze nawet nie
    umówiliśmy się na spotkanie).

    Dla mnie sytuacja jest podobna do tej gdy ktoś przechodzi wszystkie szczeble
    rozmowy kwalifikacyjnej, umawia się na podpisanie umowy o pracę i jej w końcu
    nie podpisuje. Nie nawiązuje stosunku pracy, prawda? Nie zawiera umowy.