    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zaaolaty za parking
    Date: Fri, 22 Oct 2010 11:19:37 +0000 (UTC)

    Liwiusz wrote:

    > "Wypisałem mandat za złe parkowanie, więc na pewno ten samochód
    > tam stał". To nawet bardziej wiarygodne.

    No, to zupełnie co innego.
    "Nie pamiętam, ale tu jest zdjęcie/mandat. Skoro wypisałem to widać
    stał".

    > Choć - jak widać - nie daje 100% pewności. Nie sądzę, aby
    > policjanci świadomie kłamali, rzeczywiście im się pokićkało.

    Głównie się wnerwiał że zeznawali że tak ten samochód, ten model
    i ten kolor tam parkował.

    Pewnie się opierali na "no skoro wypisaliśmy mandat na te blachy, to
    widac stał, co szkodzi że powiemy że pamiętamy że stał".

    A powinno im szkodzić (i sądowi też), bo wielu sprawach skazanie
    opiera się tylko na zeznaniach policjanta. Bo de facto jak z ręcznego
    radaru strzelają, to nie ma żadnego innego dowodu.
    Jak tu skłamali że pamiętają, to cholera wie czy nie kłamią przy
    innym przypadku.

    --
    Pozdro
    Massai