  • 1. Data: 2003-09-12 14:18:27
    Temat: Wezwanie do US. Oco im moze chodzic??
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    Witam Otrzymałem dzisiaj poleconym od Urzedu Skarbowego wezwanie aby sie
    zgłosic do nich. oto tresc:

    Na podstawie art. 155 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.
    U. Nr. 137 z 1997 r. z późn. zmianami), Urzad skarbowy w XXXXXX wzywa
    Pana/Panią do osobistego stawienia w dniu XX.XX.2003r. o godzinie 7-8 pokuj
    XXX w celu złozenia wyjaśnien w sprawie prowadzonej działalnosci
    gospodarczej.

    I co ciekawe nie prowadze działalnosci gospodardzcej (miałem w zeszłym roku
    jedna umowe o dzieło gdzie otrzyłame zwrot od US około 50PLN). Może ktoś
    podobny druczek juz kiedyś dostał i wie mniejwiecej czego moga sie
    czepiac(czeba sie przygotowac na ich głupie pytanka).

    Prosze o opinie oco tym z US moze chodzic.
    Dodam jeszcze ze jestem uczniem w szkole sredniej (czy ma to cos do tego)?

  • 2. Data: 2003-09-12 14:35:37
    Temat: Re: Wezwanie do US. Oco im moze chodzic??
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > Pana/Panią do osobistego stawienia w dniu XX.XX.2003r. o godzinie 7-8 pokuj
    > XXX w celu złozenia wyjaśnien w sprawie prowadzonej działalnosci

    "pokuj" - straszni analfabeci w tym Twoim US pracuja... - a moze to jakis niedouczony
    kolega zrobil Ci glupi zart :) ?