eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro? › Re: Wezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro?
    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro?
    Date: Mon, 2 Oct 2006 19:28:12 +0200

    > Mam obawy bo to wiadomo co to moze byc , moze ktos chce w cos mnie wrobic
    ?

    Jesli jestes swiadkiem to raczej nikt ciebie nie wrabia. Zreszta jak ma
    ciebie wrobic to i tak nie pomozesz.

    > Nigdy nie bylem przesluchiwany :-( Moze jakies rady ?

    Idz, bo jak nie pojdziesz to wpierdziela Ci kare porzadkowa - tak z 500 zl i
    jeszcze raz wezwa i wtedy juz na pewno pojdziesz.

    Czy moge np. miec przy
    > sobie dyktafon cyfrowy ktory bedzie w mojej kieszeni i bedzie nagrywal ?
    Czy
    > to dozwolone ? (moze sie przydac , a to wiadomo?)

    Czynnosc moze byc nagrywana tylko za zgoda prowadzacego. Ale tez nikt ciebie
    nie bedzie przeszukiwal, wiec nagrywac sobie mozesz. Jesli nawet to zostanie
    wykryte to nie ma raczej podstaw do sankcji.

    Cezar