eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Wepchniecie" listu w skrzynke i uszkodzenie zawartosci - kto odpowiada? › Re: "Wepchniecie" listu w skrzynke i uszkodzenie zawartosci - kto odpowiada?
    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Wepchniecie" listu w skrzynke i uszkodzenie zawartosci - kto odpowiada?
    Date: Wed, 5 May 2004 20:25:19 +0200

    Użytkownik "greg" napisał
    > Proponuje sprawdzic czy posiadasz skrzynkę oddawczą, która spełnia
    spełnia
    > wymagania zawarte w rozporządzeniu ministra ifrastruktury. Jeśli tak,
    > myslę że można by się pokusić o kłótnie z Pocztą Polską.
    > Dz.U.03.177.1731

    A jesli skrzynka nie spelnia wymagan to nie moge sie klocic? Bo chyba
    wlasnie wtedy powinienem sie klocic :) Tak wiec moja (stara) skrzynka
    nie spelnia odpowiednich wymogow...

    Wymiary w mm:
    norma - 229x324
    moja - 200x400
    koperta - 245x275
    podkladka - 190x230

    Jak widac, gdyby skrzynka oddawcza byla zgodna z ustawa, to koperta,
    ktora ma brzegi klejone na szerokosci 10mm, po zagieciu tychze brzegow
    zmiescilaby sie do skrzynki nie uszkadzajac zawartosci.
    Czyli wychodzi na to, ze trzeba ich troche objechac za niedostosowanie
    uslug do ustawy...? :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."