  • Data: 2008-11-13 09:00:43
    Temat: Re: Weksel - hydrozagadka
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >    I faktycznie w takich przypadkach nie da się już wytoczyć powództwa
    > takiego jak z weksla? Zauważ, że w sytuacji analogicznej - jeśli

    Ale żeś się zaparł przy drugiej stronie ;-)
    Moją obawą jest właśnie, że nie ma analogii.

    Nowa koncepcja: przedsiębiorstwo

    Zobowiązanie zaciągnęło przedsiębiorstwo pod firmą XXX
    uległo przekształceniu co do formy, firma XXX pozostała jak i wszystkie
    pozostałe składniki przedsiębiorstwa. Cel, zakres i sposoby funkcjonowania na
    rynku bez zmian.
    Jak wiadomo dłużnik nie może się sam zwolnić z długu, a tu mieli byśmy właśnie
    taką sytuację.

    analogia (trochę naciągana): wystawca weksla Pani Kowalska, pozwana Pani Nowak z
    domu Kowalska
    Co ty na to?
    Traaq