  • 1. Data: 2004-09-29 08:32:27
    Temat: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: "w" <...@...pl.invalid>

    Witam
    Troszeczkę pogooglałem ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie
    pytanie. A więc krótko - czy istnieje jakiś paragraf na podstawie którego
    ochrona w markecie może mnie nie wpuścić przez bramkę, gdy chcę przejść z
    plecakiem ??? (oczywiście bramka nie "pika"). Albo od innej strony - czy mi
    przysługuje jakieś prawo, dzięki któremu mogę sobie wejść na teren marketu z
    plecakiem, majać w głębokim poważaniu wewnętrzne przepisy tego marketu ????

    Dzięki z góry za odpowiedzi.
    Pozdro

  • 2. Data: 2004-09-29 08:40:37
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Troszeczkę pogooglałem ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie
    > pytanie.

    sraly muchy, bylo kilk atakich watkow , wlasnie o takich tytulach, w
    ktorych pojawilo sie kilkadziesiat
    odpowiedzi, wiec mysle ze musisz jeszcze wrocic na google.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-29 08:53:35
    Od: "w" <...@...pl.invalid>

    > sraly muchy, bylo kilk atakich watkow , wlasnie o takich tytulach, w
    > ktorych pojawilo sie kilkadziesiat
    > odpowiedzi, wiec mysle ze musisz jeszcze wrocic na google.

    A to w takim razie przepraszam - widocznie coś chyba źle szukałem (w sumie
    sam się dziwiłem, że nie znalazłem odpowiedzi, ale jestem w pracy i nie mam
    czasu za bardzo googlać tak superdokładnie - ale będę musiał bo oczywiście
    nie chcę zaśmiecać grupy) - w każdym bądź razie dzięki za info :-)...

  • 4. Data: 2004-09-29 09:28:48
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ja bym to ujął tak: zależy od fizjonomii...
    JaC

  • 5. Data: 2004-09-29 11:30:17
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "w" <...@...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie. A więc krótko - czy istnieje jakiś paragraf na podstawie którego
    > ochrona w markecie może mnie nie wpuścić przez bramkę,

    Nie.
    Jesli w ogólnodostepnym miejscu tego marketu nie ma wywieszonego regulaminu
    zakazujacego wejscia z plecakiem - to ustny zakaz nie ma mocy prawnej.
    Równie dobrze mozna zakazac wchodzacym oddychania.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 6. Data: 2004-09-29 12:07:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zakazujacego wejscia z plecakiem - to ustny zakaz nie ma mocy prawnej.
    > Równie dobrze mozna zakazac wchodzacym oddychania.

    kartka moze to zmienic? Przypomina mi sie watek w ktorym ktos sie pytal
    czy mozna
    zrobic sklep tylko dla wybranych, w odpowiedzi ktos powiedzial ze tak ale
    tylko twdy gdy wprowadzi karty klubowe.

    P.

  • 7. Data: 2004-09-29 12:10:42
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    jesli jest informacja, ze nie mozna z plecakiem to nie mozna

    p.s. nie ma obowiazku kupowania tam gdzie sie nie podoba

    pozdr
    Łukasz

  • 8. Data: 2004-09-29 12:10:53
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakazujacego wejscia z plecakiem - to ustny zakaz nie ma mocy prawnej.
    > Równie dobrze mozna zakazac wchodzacym oddychania.

    bla bla bla
    1. market nie jest miejscem publicznym ogólnie dostępnym. Jest czyjąś
    własnością!! To właściciel ustanawia reguły kogo wpuszcza do środka, a kogo
    nie. I np. nie życzy sobie osób z plecakami.
    2. tak, tak samo ustna umowa nie ma mocy prawnej.
    3. a selekcja w klubach? przecież nie ma tam regulaminu wywieszonego,
    zakazującego echodzenia poszczególnym osobom

    m.

  • 9. Data: 2004-09-29 13:06:33
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > regulaminu
    > >

    > kartka moze to zmienic?

    Nie kartka. Regulamin. Uchwalony przez odpowiedni organ sklepu (zalezny od
    jego formy prawnej). Podpisany przez uprawniona osobe. I podany do
    wiadomosci publicznej - bo skad niby klient ma o nim sie dowiedziec (by
    omijac ten sklep szerokim łukiem)?

  • 10. Data: 2004-09-29 13:07:34
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "m." <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 1. market nie jest miejscem publicznym ogólnie dostępnym. Jest czyjąś
    > własnością!! To właściciel ustanawia reguły kogo wpuszcza do środka,

    Lecz ma obowiazek o tym powiadomic klienta w sposób prawnie skuteczny.