    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Date: Thu, 09 Aug 2007 23:36:11 +0200

    Wrak Tristana napisał(a):
    > No i co? Walczyli w niej poborowi?
    A nie? :-D

    > Jak na razie, to polskie wojsko zabija i gwałci w Iraku...
    Ale masz na te gwałty jakieś dowody, czy tak tylko sobie piszesz, bo Cię
    to podnieca??

    > Policja mnie broni, a jednocześnie sama nie gwałci i nie zabija...
    > Zlikwidujmy wojsko i zróbmy pobór do policji. W czasie wojny do obrony
    > nadadzą się tak samo, a w czasie pokoju będą zwalczać przestępców a nie
    > sami mordować dla Wujka Krzaka.
    Bardzo ciekawe jest to co piszesz, ciekawe jest również, czy jak już
    zlikwidujesz wojsko, to nasi nadzwyczaj mili do tej pory sąsiedzi, nie
    przypomną sobie, że 300-500-700 lat temu to oni mieli, albo chcieli mieć
    jakiś kawałek tego kraju i sobie wkroczą. Jak wkroczą w nocy, to jak
    rozumiem będą ich odpierać nocne patrole policji, oczywiście jeśli
    akurat nie będą zajęci włamaniami, czy innymi nie cierpiącymi zwłoki
    sprawami :->

    > Tylko czemu mam dopuścić do tych czasów? Większość społeczeństwa,
    > przynajmniej oficjalnie, jest przeciwna wojnie.
    A w 1939 byli za?? No weź już może przestań ...

    > Wojskowy z definicji jest mordercą.... I nie na obronnego jest kształcony.
    > Polska historia pełna jest najazdów i gwałtów zadawanych przez polskich
    > wojaków i jakoś dziwnie pełna obrony dokonywanej przez niewojaków.
    > Może dlatego, że bronić się właśnie broni każdy sam, bo mu zależy. A do
    > wojska idzie ten, co chce zabijać i rabować.
    Obawiam się, że żadnej z powyższych tez nie jesteś w stanie obronić.

    Maciek