  • 1. Data: 2005-06-08 08:00:43
    Temat: Wcześniejsza emerytura a oddawanie krwi??
    Od: "smad" <d...@p...onet.pl>

    Witam mam pytanko . Czy jezeli mam przepracowane 30 lat, i oddaje krew to moge
    isc na wczesniejsza emeryturę
    Dzieki z góry

  • 2. Data: 2005-06-09 06:10:43
    Temat: Re: Wcześniejsza emerytura a oddawanie krwi??
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "smad" <d...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:30ca.00000021.42a6a5aa@newsgate.onet.pl

    > Witam mam pytanko . Czy jezeli mam przepracowane 30 lat, i oddaje krew
    > to moge isc na wczesniejsza emeryturę

    Chyba jaja sobie robisz więc i ja sobie pojajcuję:
    Ja codziennie (kilka razy) oddaję mocz i jestem
    już na wcześniejszej emeryturze. Nie wiem czy
    jedno z drugim ma coś wspólnego, ale jakie
    pytanie... ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie