    Date: Mon, 09 Aug 2010 11:24:54 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważno?ć umowy z błędami

    W dniu 09-08-2010 10:45, Paweł pisze:

    > Zwroty VATu są rzeczą zupełnie normalną, choć wielu przedsiębiorców
    > boi sie o to wystąpić - rzeczywiście najczęściej kończy sie to
    > kontrolą skarbową. Był okres, w którym mielśmy osobny pokój dla
    > "skarbówki" w firmie.

    Jesteś taki obcykany a nie potrafisz w jednym zdaniu powiedzieć,
    dlaczego faktura VAT na 122zł jest lepsza niż rachunek na 100zł?

    > Jak narazie to ja chcę ten VAT zapłacić, może mam w tym interes,

    No cały czas się usiłuję dowiedzieć jaki. Bo ten Twój podejrzany interes
    na razie sprowadza się do zawracania d.... uczciwemu przedsiębiorcy
    który przez przypadek nie jest vatowcem.

    > może chcę wspomóc dogorywający budżet.

    A jednak nie taki obcykany.

    Znaczy chcesz dostać fakturę VAT i NIE odliczyć z niej VATu?
    To jedyny sposób wspomożenia budżetu vatem.

    > Opisywać nie mam zamiaru, zwłaszcza, że mam zamiar na całym interesie
    > zarobić. (nie jest to na szczęście sprzeczne z prawem).

    "Zarobić" na vacie można wyłącznie na drodze przestępstwa.
    VAT jest albo neutralny (można odliczyć VAT od zakupów) albo można na
    nim stracić (gdy nie można odliczyć).

    Pierwsze pytanie było proste - skąd wynika konieczność uzyskania od
    podwykonawcy faktury VAT.
    Ale Ty zacząłeś z tego robić wielka tajemnicę.

    Zaraz się okaże, że potrzebujesz fakturę VAT żeby dostać zwrot tego VATu
    z tytułu eksportu, i to ma być ten "zarobek".

    > Twoja płeć przez Internet jest mi obojętna, Twoja agresja śmieszna.

    Bo jak wiemy zadawanie niewygodnych pytań (tzn, pytań na które zapytany
    nie zna odpowiedzi, chociaż udaje że zna, ale to TAJEMNICA) to brutalny
    atak.
    Co Ty, trzeci Kaczyński jesteś?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl