    From: Paweł <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważno?ć umowy z błędami
    Date: Mon, 09 Aug 2010 10:45:52 +0200

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 16:23:22 +0200, Maddy <m...@e...com.pl>
    napisał:

    >Trzyma się, trzyma - jak założysz piramidę służącą do wyłudzania zwrotów
    >VAT na lewy eksport czyli działalność jednoznacznie przestępczą.
    >Ale tylko wtedy.

    Zwroty VATu są rzeczą zupełnie normalną, choć wielu przedsiębiorców
    boi sie o to wystąpić - rzeczywiście najczęściej kończy sie to
    kontrolą skarbową. Był okres, w którym mielśmy osobny pokój dla
    "skarbówki" w firmie.

    Jak narazie to ja chcę ten VAT zapłacić, może mam w tym interes, a
    może chcę wspomóc dogorywający budżet.

    >zapłacić 122 zł z faktury VAT niż 100zł z rachunku bez VAT.
    >Jeżeli to nie jest przestępstwo gospodarcze (a na to jak na razie
    >wygląda) to co szkodzi opisać mechanizm tego "opłacania się w końcowym
    >rozrachunku"?

    Opisywać nie mam zamiaru, zwłaszcza, że mam zamiar na całym interesie
    zarobić. (nie jest to na szczęście sprzeczne z prawem).

    >Oczywiście zawsze możesz schować się za ograny numer z urażoną godnością
    >osobistą "kobieta mnie bije!!" i "tak to ja nie będę dyskutował"...

    Twoja płeć przez Internet jest mi obojętna, Twoja agresja śmieszna.

    Paweł