    Date: Sun, 08 Aug 2010 16:23:22 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważno?ć umowy z błędami

    W dniu 06-08-2010 17:25, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    I co ma do tego dokument, który wystawia jakiś tam podwykonawca n-ty w
    kolejce powiązań?

    Albo kręcisz jakieś wielkie lody na miarę afery paliwowej albo nie masz
    żadnego uzasadnienia dla FV VAT tylko jesteś upierdliwym ignorantem.

    Jeżeli jest trzecia opcja, to ją opisz.

    Mówię: bzdura kompletna.
    Sprawdzam!

    > Strach się bać, co tam sobie wykombinowałeś, bo kupy się toto nijak nie
    > trzyma :>

    Trzyma się, trzyma - jak założysz piramidę służącą do wyłudzania zwrotów
    VAT na lewy eksport czyli działalność jednoznacznie przestępczą.
    Ale tylko wtedy.

    Pawełku - podaj ten niesamowity scenariusz, w którym bardziej opłaca się
    zapłacić 122 zł z faktury VAT niż 100zł z rachunku bez VAT.
    Jeżeli to nie jest przestępstwo gospodarcze (a na to jak na razie
    wygląda) to co szkodzi opisać mechanizm tego "opłacania się w końcowym
    rozrachunku"?

    Oczywiście zawsze możesz schować się za ograny numer z urażoną godnością
    osobistą "kobieta mnie bije!!" i "tak to ja nie będę dyskutował"...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813