    From: Michał <n...@n...cry>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Date: Sat, 26 May 2007 19:01:53 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Strona, do której się odwołujesz jest zupełnie niewiarygodna. Pomijając
    > fakt, że mam poważne wątpliwości co do tego, czy nie narusza ona dóbr
    > osobistych i innych praw osób, o których tam napisano. Choćby ochrony
    > wizerunku, bo to nie są fotki, w których te osoby są częścią tła. A
    > skoro samo źródło wątpliwe, to i wnioski z niego wypływające niepewne.
    >
    > Jeśli takie czy inne zachowania prawników Ci się nie podobają - masz do
    > tego prawo - to prawo zna wiele skuteczniejszych mechanizmów walki, niż
    > wypisywanie żali po stronach internetowych. A przy okazji nie narażasz
> [...]

    Przykro mi, ale Twoja wypowiedź wygląda mi na niewiarygodne paplanie o
    niewiarygodności. Przyznam, że sprawa mnie zainteresowała:

    - od kilku lat istnieje serwis przedstawiający szereg podejrzeń co do
    osoby będącej prezesem związku: www.upadloscian.org.pl www.upadloscian.org
    Zastanawiające jest, że _dotąd_ nie doszło do ochrony dóbr osobistych
    ani zrzeszenia ani opisywanego sędziego i prezesa związku. Czy więc
    zrzeszeniu nie zależy na ochronie dóbr osobistych przed pomówieniami czy
    też jest to prawda?

    - Dariusz Czajka (ówczesny prezes związku) to "jeden z dwóch z czarnych
    symboli polskiego sądownictwa - jak pisze Gazeta Wyborcza.".
    j.w.

    - "Przypomnijmy, że był on (Dariusz Czajka, prezes ZPP - przyp. własny)
    kanclerzem w prywatnej Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji
    (która to została założona m.in. przez OW ZPP - przypis własny).
    Uczelnia ta nabyła od banku żaglowiec Fryderyk Chopin za stosunkowo
    niską kwotę, której spłatę bank rozłożył na 10 lat. Kredyt Bank był też
    beneficjentem innych kontrowersyjnych decyzji sędziego C."
    j.w.

    Spodobały mi się też dwa komentarze:
    "- to (artykuły w serwisie upadloscian.org - przyp. własny) naprawdę
    starszne. Na 10.000 sedziów aż 3 jest złych!!!
    - to (powyższy komentarz - przyp. własny) napisał albo duren albo
    przestepca: sukcesy tych trzech swiadcza o calym srodowisku, ktore nie
    tylko ich toleruje ale broni i zaszczyca."

    --
    pzdr