    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warunki stawiania budynku na granicy posesji
    Date: Thu, 14 Oct 2004 15:59:45 +0200

    Użytkownik "Robertus" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ckm02q$pj8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Niestety nie pamiętam który to konkretnie paragraf w każdym bądź razie
    > przechodziłem to w tym roku. Są tam jednoznaczne zapisy kiedy można i
    zapis
    > mówiący o tym, że można wystąpić do Ministerstwa o odstępstwo. Niestety
    nie
    > mam przy sobie tych wszystkich papierów ale moge sprawdzić do jutra.

    Coś znalazłem: § 12 rozporządzenia ministra infrastruktury z 12 kwietnia
    2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i
    ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690, zm. Dz. U. z 2004 r. nr
    109, poz. 1156)

    Czy to to? Wynika z tego, że nie można budować na granicy w żadnym razie,
    chyba, że budynek przylegał będzie do domu sąsiada.