    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wartość procentowego udziału w nieruchomości a US [było: Re:
    Nieruchomosc]
    Date: Fri, 17 Dec 2004 22:13:08 +0100

    Robek napisał(a):
    > Zarówno w przypadku podatku od czynności cywilnoprawnych, jak i w przypadku
    > taksy notarialnej wartością bazową jest wartość rynkowa nieruchomości, czyli
    > najbardziej prawdopodobna cena, możliwa do uzyskania na rynku.

    Ja znam definicję i wiem co stwierdzają przepisy. Pytam o interpretację
    tego i praktykę.

    A pytanie brzmi, czy najbardziej prawdopodobna cena, możliwa do
    uzyskania na rynku biorąc pod uwagę operacje na całości nieruchomości,
    mimo że takowa odbywa się jedynie na części która jest niewątpliwie
    mniej warta niż procent udziału w całości, czy też brana jest pod uwagę
    rzeczywista rynkowa wartość tego udziału?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński