  • Data: 2014-07-08 11:25:02
    Temat: Re: Warszawski rajdowiec nie spowodował zagrożenia
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:53bb8f78$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pamiętam wielkie zdziwienie kierowcy, który jechał w mieście około 30,
    > ochlapał pieszych i dostał mandat za przekroczenie prędkości. Wyjaśnienie
    > policjanta było proste: Czy jadąc 5 km/h też by pan ich ochlapał? Nie? No
    > to znaczy, że nie dostosował pan prędkości do warunków na drodze.

    Znakomity przykład. U mnie w mieście, w czasie niedawnej wielkiej
    ulewy było tak: gdy woda zalewała szyby samochodów i prawie nic
    nie było widać - kierowcy jechali bardzo wolno. Gdy deszcz ustał
    i wyszło słońce - powrócili do "normalnego" stylu jazdy, zalewając
    chodniki strumieniami wody (która nadal obficie płynęła ulicami)
    i powodując paniczne ucieczki pieszych. Trudno to zrozumieć.