eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawski rajdowiec nie spowodował zagrożenia › Re: Warszawski rajdowiec nie spowodował zagrożenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septembe
    r.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warszawski rajdowiec nie spowodował zagrożenia
    Date: Mon, 7 Jul 2014 11:43:48 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 37
    Message-ID: <lpdq4i$j1k$1@speranza.aioe.org>
    References: <4...@g...com>
    <lp76sm$i2i$1@wieslauf.sub.de>
    NNTP-Posting-Host: A5T0xXUoiQDjv653pAji6w.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:739904
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:lp76sm$i2i$1@wieslauf.sub.de...
    > Powitanko,
    >
    >> nie stworzył zagrożenia
    >> w ruchu drogowym.
    >
    > Nie zebym go bronil, ale spowodowal wypadek? Nie spowodowal. Zmusil kogos
    > do wykonania niebezpiecznego manewru? Nie, wielu zanim pojelo co sie
    > dzieje, to "miszcz" juz znikal za horyzontem. O wiele wieksze

    Przepraszam, napisałeś to na poważnie? Czy w ogóle rozumiesz,
    jaka jest funkcja ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym?
    Ustanawia się je dlatego, że przebywa tam wielu ludzi, którzy
    jednocześnie podejmują różne aktywności i wchodzą w interakcje.
    Ktoś się zagapi, ktoś zasłabnie, ktoś złapie panę, i tak dalej. COŚ
    na pewno się wydarzy (wiemy o tym ze szkoły, przedmiot nazywa
    się "statystyka"); chodzi o ograniczenie liczby i następstw wypadków.

    > zagrozenie stanowia niektorzy kierowcy LLU, w kapeluszach, ZDM przez
    > ustawienie betonowych barier, Miejski Inzynier Ruchu z organizacja tegoz
    > ruchu itd. Codziennie w RP v3.0 ginie kilkanascie osob. I nie dlatego,

    Piszesz to w kraju, w którym główną przyczyną wypadków jest
    nadmierna prędkość. Prędkość należy dostosować do warunków
    na drodze - to truizm, ale w Polsce stanowi on tabu. Dlaczego?
    Ponieważ prawie wszyscy jeżdżą za szybko. Patologia stała się
    normą.

    Codziennie w RP 3.0 na drogach giną ludzie, bo największymi
    sierotami są tutaj spokój i logika. Jeżeli jedziesz po dziurawej,
    wadliwie zaprojektowanej drodze z betonowymi przeszkodami
    i błędną organizacją ruchu - to powinieneś raczej gnać ile
    fabryka dała, czy raczej zwolnić?

    Nie żebym oczekiwał rozsądnej odpowiedzi - pytanie jest retoryczne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1