    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 18 Feb 2013 03:34:16 -0800 (PST)
    Subject: Re: Walka ze spamem
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:16:11 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jeśli jest tylko jedna. Nie jeśli są ich dziesiątki lub setki.

    Urban legend
    We wszystkich portalach, bankach itp, wszedzie gdzie korzystam z jakichkolwiek usług
    wyrażam zgode na informację handlową. Po prostu nie mam w zwyczaju odznaczać że "nie
    wyrażam" itp.
    Mój adres email nawet tu na grupach nie jest w żaden sposób zakodowaany.
    Pomimo tego nie dostałem nigdy kilkaset niechcianych meili.
    Meili z informacjami, które mnie nie interesują czy innymi reklamami tygodniowo
    dostaję kilka, no może kilkanaście ale raczej bliżej kilku. Wrzucenie tego do kosza
    to kilka sekund.
    Typowy spam odsiewa dość skutecznie serwer googla ale tez nie ma tego dużo- kilka na
    tydzień.
    Wiec problemu nie ma wg mnie.
    Oczywiście jak ktos ma dużo wolnego czasu to może na niechciana korespondencję
    odpisywać a i kroki prawne podjąć. Mnie by sie nie chciało- szkoda czasu.
    To samo z tradycyjna poczta- pomimo tego że wszedzie podczas rtejstracji podaje
    prawdziwe dane jakoś skrzynka pocztowa mi nie puchnie od niechcianej korespondencji-
    już bardziej od druków bezadresowych ale to też nie problem- gaewtki z marketu
    poczytac w wolnej chwili można a nieraz cos ciekawego się trafiło i kupiliśmy.

    > PS: nauczysz się wreszcie poprawnie formatować listy? Czy nadal będziesz
    >
    > celowo i złośliwie robił "nowoczesne" kilometrowe wiersze?

    Zajrzyj do archiwum- proponowano Tobie korzystanie z normalnego czytnika aby problem
    zniknął;)