  • Data: 2009-02-11 18:22:53
    Temat: Re: Wadliwe wykonanie usługi bez zawarcia umowy Opcje
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Sytuacja jest taka, nasza firma chciała wykonać stronę internetową

    znaczy sie, szukala wykonawcy

    > być na tej stronie z pracownicą marketingu. Zaznaczam nie była
    > podpisana żadna umowa. Gdy projekt strony został wykonany, został
    > wysłany do Prezesa w celu zaakceptowania.

    i co z tym celem? byla akceptacja czy nie? kto prowadzil sprawe,
    marketoid czy wykonawca? wykonawcy zazwyczaj sie inicjatywa nie
    wykazuja zbyt duza, jesli chodzi o decyzyjnosc.

    > dała temu wykonawcy kody do dostepu na serwer, za co de facto dostała
    > naganę do akt ponieważ nie była uprawniona do ujawniania komukolwiek
    > haseł. P. Prezes kazała

    czyli to kobieta? bo jakos wczesniej nie wyniklo to z kontekstu

    > błędy (błędy literowe, złe tłumaczenia strony na inne języki, połowa
    > tekstu z ofertą np. w języku angielskim, połowa strony w języku

    czyli pracownice marketingu, czy jak ja tam zwal, nalezaloby
    zmienic, zanim przyjdzie jej do glowy podawac obcym ludziom na ulicy
    pikantne szczegoly z zycia firmy, u boku Pani Prezes

    > polskim) i bedzie się kontaktowac z prawnikami odnosnie naruszenia
    > wizerunku naszej firmy.

    wywarlo to wrazenie na wykonawcy? przyszedl na kolanach bijac sie
    w piers?

    > Zaznaczę jeszcze ze poprzednia wersja strony została przywrócona po
    > kilku telefonach zarządu do wykonawcy.

    zarzadu, tego jednoosobowego? czy wiecej osob jest w zarzadzie?
    jesli za wizerunek odpowiada marketoid to jest to juz wewnetrzna
    sprawa firmy.

    > Czy podpisanie kopii faktury przez księgową jest jednoznaczne z
    > uznaniem usługi?

    a do czego upowazniona przez zarzad, zostala ksiegowa?

    > Czy wykonawca strony miał prawo do publikacji jeżeli nie została
    > podpisana umowa przez żadną osobę zarządzającą z firmy?

    jesli zostala zaakceptowana przez prezesa lub pracownika marketingu
    i zostala umieszczona zgodnie z zaleceniemi marketingowca,
    to szukalbym raczej tam winy. wyglada na to, ze nie tylko
    ktos probuje straszyc wyimaginowanymi prawnikami podwykonawce strony,
    a nastepnie szuka pomocy prawnej na newsach :D ale w dodatku nie widzi
    bledu po swojej stronie.

    > Czy mozemy pozwać wykonawcę za naruszenie wizerunku firmy?

    mozecie go nawet pozwac za to, ze ksiezyc swieci tylko jedna strona.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com