  • Data: 2009-02-11 19:06:49
    Temat: Re: Wadliwe wykonanie usługi bez zawarcia umowy Opcje
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > projektem (prawdopodobnie brak czasu) (i co tutaj się stosuje zasadę
    > że milczenie oznacza zgodę:)?)

    tak jak wspomnialem, za komunikacje zewnetrzna odpowiada
    marketingowiec/pr-owiec, jesli wiec on prowadzil te sprawe
    to winic nalezy wylacznie jego

    > Ona nic nie akceptoowała po prostu wydała hasła do serwera (wiem
    > wielki błąd ze strony firmy), nie było żadnej zgody na publikację

    w kulturalnym, i normalnym kraju sprawe zalatwia sie tak...

    - wysyla sie pismo z informacja o wstrzymaniu platnosci ze wzgledu
    na niewlasciwe wywiazanie sie z umowy ustnej

    - opieprza sie osobe ODPOWIEDZIALNĄ W FIRMIE, wykonawca jest
    czlowiekiem z zewnatrz, mial zrobic robote, zrobil. ktos
    ten temat prowadzil, rozumiem ze nie P. Prezes, i temat zawalil.

    - ustala sie termin wprowadzenia zmian i jednoczesnie prosi sie
    o jak najszybsze przywrocenie starej wersji serwisu

    Nie wiem, dla mnie to jest normalne w pracy na co dzien, a wlasnie
    zazwyczaj obsluguje srednie firmy i jeszcze nikomu nie przyszlo do glowy
    (pomijam jeden przypadek sprzed X lat) nasylac na mnie prawnikow.

    Sytuacja moze wygladac tak, ze wykonawca jest przekonany ze swoje
    zrobil i kropka.

    Jesli stoicie przy stanowisku ze NIE ZAPLACICIE, a z niewiadomych
    przyczyn nie chcecie sprawy dociagnac do konca, to po prostu mozecie
    czekac tylko na papierki z sadu. Ja bym sie nie obrazal na byc moze
    niewinnego czlowieka, tylko po ludzku sprawe probowal wyjasnic.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com