    From: "Psychik" <p...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [WYPADEK] czy policja złamała prawo?
    Date: Sun, 11 Jan 2004 23:45:32 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No to zacytuj jak to normuje i wykaż, że jazda samochodem po prywatnym
    > podwórku nie podlega pod przepisy regulujące ruch drogowy. Może się mylę,
    > ale by mnie przekonać, to musisz przedstawić jakiś konkretny argument.

    no coz... przyszedlem tu wyjasnic sprawe znajomego. nie znam sie, ale
    wiem, ze tak jak po drodze publicznej do prowadzenia samochodu potrzebe jest
    prawo jazdy, to tak po swojej dzialce, syn doszkalajacy sie do egzaminu n
    aprawo jazdy moze pojezdzic bezkonfliktowo z prawem...

    > Komenaż jak wyżej, bo przepisy o ruchu drogowym stosuje się również poza
    > drogami, o ile wymaga tego zachowanie bezpieczeństwa.

    czyli co? nie wolno robic tego co napisalem przed chwila (odpowiedz
    wyzej)?

    > No to wynika z Twojego postu. Skoro jest niekaralne?

    no nie wolno, ale zdarza sie. to podobna sytuacja jak zalanie mieszkania
    sasiada z pietra nizej. zdarzylo sie, z winy jednej ze stron, jest
    odszkodowanie, utrata znizki u ubezpieczyciela, ale mandatu nie ma...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448