  • Data: 2004-01-10 22:17:28
    Temat: Re: [WYPADEK] czy policja złamała prawo?
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Psychik wrote:

    > moje pytanie: czy mieli prawo? teren byl prywatny.

    Spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - kolizja drogowa
    (art. 86 § 1 lub 2 k.w.). Nic mi nie wiadomo o tym, jakoby na drogach
    prywatnych obowiązywały inne przepisy, niż na publicznych (swoją drogą
    np. odcinek A2 Krzesiny-Września jest prywatną czy "państwową" drogą?),
    podobnie jak kradzież jest kradzieżą również na terenie prywatnym.
    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl