  • 1. Data: 2002-10-01 16:42:14
    Temat: Re: WTC a CBP
    Od: i...@p...onet.pl

    A co to?

  • 2. Data: 2002-10-01 20:53:19
    Od: Lukasz <a...@2...pl>

    co za pajac to pisze?
    moze ciebie to nie obchodzi co bylo w WTC, ale moich przyjaciol i mnie
    tak. A jak by twoj znajomy tam byl...

    Co masz do Zydow? czy wczyscy Zydzi sa sux niesadze... to jest stereotyp
    tak samo mozna mowic:

    wszyscy Niemcy to mordercy
    wszyscy Polacy to zlodzieje
    wszyscy Wlosi to faszysci
    wszyscy Rosjanie to mordercy Polakow
    wszyscy Azjaci chca wysadzic Europe bomba nuklarna itd itd...

    wszytsko jest tuszowane UFO tez... sledza nas agenci KGB...

  • 3. Data: 2002-10-02 05:17:35
    Od: t...@w...pdi.net

    Lukasz <a...@2...pl> wrote:

    > co za pajac to pisze?
    > moze ciebie to nie obchodzi co bylo w WTC, ale moich przyjaciol i mnie
    > tak. A jak by twoj znajomy tam byl...

    Lukasz, czy zatrzymujesz sie nad kazda plama wymiocin i komentujesz czego to
    ich autor dzisiaj nie jadl? Ten czlowiek to margines wolnosci slowa ale dopoki
    takie brednie mozna publikowac to wiem, ze z ta wolnoscia jest wszystko OK.

    Troche to przewrotne ale niech sie nawet taki boukun do czegos przyda :->

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 4. Data: 2002-10-04 19:06:18
    Od: Lukasz <a...@2...pl>

    wiem spamer, tak podrodze czytania sie zatrzymalem bo wiedzialem ze nikt
    inny nie odpowie :>

    Lukasz