    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU - meldunek
    Date: Tue, 29 Jun 2004 11:08:34 +0200

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cbpj4e$v4t$1@fargo.cgs.pl...

    > O ile mnie pamięć nie myli to się minąłeś z prawdą.
    > Sprawdź art. 224 ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP. Nie
    > pamiętam dokładnie - bo jest tam wiele punktów - ale chyba jest
    > m.in. sankcja za niezgłaszanie zmiany miejsca zamieszkania.
    > Autorowi wątku proponuje wyjaśnić sytuację w WKU. Inaczej ryzykuje że
    > będzie wszystko odkręcał u prokuratora. A z praktyki wiem że
    > Szczecińskie WKU współpracuje z organami ścigania

    No to cię pamięć myli. Bo iobywatel nie ma obowiązku kontrolować i korygować
    działaln Urzędów, a zmieniając miejsce zamieszkania zgłaszasz pobyt tylko w
    ewidencji ludności w UM. nie latasz po urzedach jak głupek, skoro UM (wg
    kpa) informuje miejscowo odpowiednie WKU to informuje, i nic obywatelowi do
    tego.