  • 1. Data: 2004-02-21 14:13:23
    Temat: WKU i studia
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    Jesli przerwe teraz studia i chce rozpoczac od pazdziernika, to co musze
    zrobic aby nie wzieli mnie do wojska???

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

    --
    Megash
    poczta lukaszhuchwajdaUSUN(at)wp.pl

  • 2. Data: 2004-02-21 14:39:43
    Temat: Re: WKU i studia
    Od: "Rocky" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Megash" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli przerwe teraz studia i chce rozpoczac od pazdziernika, to co musze
    > zrobic aby nie wzieli mnie do wojska???

    postaraj sie moze o urlop dziekanski.

    szansa ze w WKU nie zorientuja sie do pazdziernika ze nie jestes studentem
    jest nikla :(

    pozdr,
    Rocky

  • 3. Data: 2004-02-21 14:45:43
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Rocky" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Megash" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > postaraj sie moze o urlop dziekanski.
    >
    > szansa ze w WKU nie zorientuja sie do pazdziernika ze nie jestes studentem
    > jest nikla :(

    A co musze zrobic aby dostac urlop dziekanski???

    Megash

  • 4. Data: 2004-02-21 15:45:36
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Rocky" <r...@o...pl> wrote in message

    > szansa ze w WKU nie zorientuja sie do pazdziernika ze nie jestes studentem
    > jest nikla :(

    uczelnie zgodnie z prawem muszą poinformować w ciągu 7 dni WKU, że skreślili
    studenta z listy.

  • 5. Data: 2004-02-21 16:27:59
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Jesli przerwe teraz studia i chce rozpoczac od pazdziernika, to co musze
    > zrobic aby nie wzieli mnie do wojska???

    jakiś wariant:
    co zrobić?
    nic czyli:
    czekać aż dostaniesz pocztą(?) informację o skreśleni z listy studentów.
    następnie napisać podanie i spotkać się z dziekanem w sprawie wznowienia
    studiów (i wnieść opłatę za wznowienie studiów (pewnie rzędu 1000 1500zł)
    jeśli byłeś na dziennych)

    pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-02-21 16:57:54
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Megash" <l...@w...pl> napisał:

    > Jesli przerwe teraz studia i chce rozpoczac od pazdziernika, to co
    > musze zrobic aby nie wzieli mnie do wojska???

    1. nie przerywaj studiow
    2. jak juz przerywasz, to idz do kobit w dziekaniacie i sprzedaj
    ujmujaca historie rodzinna + zapytaj, czy grzecznie do kogo napisac pismo o
    prosbe na zgode. jesli jestes na pierwszym roku, to szanse na powodzenie,
    duzo mniejsze, ale probuj.
    3. uczelnia zaraz po skresleniu wysyla pismo do woja, ze moga Cie brac,
    wiec sie strszczaj.
    4. a jak Ci sesja nie poszla, to walcz dalej. zawsze sie da jakos
    wykrecic :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 7. Data: 2004-02-21 17:16:53
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Megash wrote:
    > A co musze zrobic aby dostac urlop dziekanski???

    Z tego co mi sie kiedys o "ucha" obilo, to trzeba zglosic ten fakt przed
    rozpoczeciem sie odpowiedniego semestru...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 8. Data: 2004-02-21 18:52:48
    Od: "christian" <p...@p...onet.pl>

    > Jesli przerwe teraz studia i chce rozpoczac od pazdziernika, to co musze
    > zrobic aby nie wzieli mnie do wojska???
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

    1. do kiedy masz odroczenie z WKU?
    2. WKU zazwyczaj daje odroczenie na caly okres studiow.

  • 9. Data: 2004-02-21 19:07:28
    Od: "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl>

    szkoly policealne wystawiaja papierki do WKU, koszt kolo 300-500 zl
    (gdansk:)

    pozdrawiam
    Pawel

  • 10. Data: 2004-02-21 19:10:37
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "christian" <p...@p...onet.pl> napisał:

    > 1. do kiedy masz odroczenie z WKU?

    bez znaczenia. wylot ze sudiow - zglaszaja sie - i idziesz...

    > 2. WKU zazwyczaj daje odroczenie na caly okres studiow.

    teoretycznie, ale nie wszystkim. nektorzy musza co rok latac z pismem,
    ze studiuja :-( a reszta j.w.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448