    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU i pobyt za granica
    Date: Wed, 02 Feb 2005 16:19:37 -0600

    ag wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > czyli jak - wystarczy poinformować a nie _otrzymać zgodę_ na wyjazd od WKU?
    > i co w przypadku upływu normalnego trybu "ścigania" w czasie wyjazdu po
    > uprzednim poinformowaniu WKU (kalendarzowy rok skończenia 28 lat życia);
    > delikwent jest dalej wcielany po powrocie na zasadach ukrywającego się czy
    > też ma spokój i przeniesienie do rezerwy bez przeszkolenia?

    Czas kiedy WKU się musiało na coś zgadzać lub nie, już dawno minęły.
    Jest paragraf, który mówi, że nie powołuje się do wojska osób na stałe
    mieszkających za granicą. Dopełnienie lub nie formalności meldunkwoych
    nie ma tu znaczenia.
    Ja bym pismo odebrał i odpisał WKU, że delikwent w roku x wyjchał na
    stałe za granicę i już tu nie mieszka.