  • 1. Data: 2006-05-14 07:30:11
    Temat: WKU REZERWA
    Od: X <a...@m...pl>

    Jak to jest z tym wpisem do rezerwy?
    Studia przerwalem swojego czasu urodzilem sie w lutym 1978 roku.
    Ksiazkeczka zostala w WKU (zapomnialem odebrac po 2 tygodniach swojego
    czasu).
    Teraz jest mi potrzebna do kredytu. I pytanie.

    Czy pojawiajac sie tam moge liczyc na wbicie rezerwy?
    Czy dopiero skonczone 28 to rok 2007?

  • 2. Data: 2006-05-14 07:46:44
    Temat: Re: WKU REZERWA
    Od: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    Użytkownik "X" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu).
    > Teraz jest mi potrzebna do kredytu. I pytanie.
    >
    > Czy pojawiajac sie tam moge liczyc na wbicie rezerwy?

    z tego co słyszałem zniesiono granicę 28 lat. Generalnie - choć bardzo
    rzadko się to zdarza, mogą wziąc kiedy chcą.

    pzdr
    Mirek

  • 3. Data: 2006-05-14 07:59:28
    Od: X <a...@m...pl>

    > z tego co słyszałem zniesiono granicę 28 lat. Generalnie - choć bardzo
    > rzadko się to zdarza, mogą wziąc kiedy chcą.

    Jesli zniesliby granice 28 lat musieliby zniesc ten sam wymog przy kredycie.

  • 4. Data: 2006-05-14 08:00:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@m...pl> napisal(a):

    > Jesli zniesliby granice 28 lat musieliby zniesc ten sam wymog przy kredycie.

    Wydaje się, że banki tej zmiany nie zauważyły, nadal wszędzie widać
    "...a mężczyźni w wieku do 28 lat okazują książeczkę wojskową..." :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-05-14 08:54:04
    Od: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    > Wydaje się, że banki tej zmiany nie zauważyły, nadal wszędzie widać
    > "...a mężczyźni w wieku do 28 lat okazują książeczkę wojskową..." :)
    > --

    nie dokopałem się do tekstu źródłowego, ale tu piszą o tym, o czym mówiłem.
    Zainteresowany mógłbym sprawdzić to telefonicznie w WKU.
    http://tinyurl.com/eae8c

    pzdr
    Mirek

  • 6. Data: 2006-05-14 08:55:00
    Od: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    Użytkownik "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl> napisał w
    wiadomości news:e46rb4$5ou$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    > wiadomości nie dokopałem się do tekstu źródłowego, ale tu piszą o tym, o
    > czym mówiłem. Zainteresowany mógłbym sprawdzić to telefonicznie w WKU.
    > http://tinyurl.com/eae8c

    oczywiście miało być, że zainteresowany mógłby sobie to sprawdzić w WKU, a
    nie że ja mu sprawdzę :)

    pzdr
    Mirek

  • 7. Data: 2006-05-14 08:55:15
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jesli zniesliby granice 28 lat musieliby zniesc ten sam wymog przy kredycie.

    Mogą ale nie muszą :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2006-05-14 09:00:14
    Od: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

> [...]
    > nie dokopałem się do tekstu źródłowego, ale tu piszą o tym, o czym
    > mówiłem. Zainteresowany mógłbym sprawdzić to telefonicznie w WKU.

    dobra, pokopałem trochę i proszę
    http://media.wp.pl/kat,38158,wid,8097958,wiadomosc.h
    tml?ticaid=119a2

    pzdr