  • Data: 2004-09-27 23:07:22
    Temat: Re: WKU 2
    Od: "mac" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hah, oto i jest :

    Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony
    Rzeczypospolitej Polskiej. (jednolity tekst)

    Dz.U.92.4.16 - tekst: ost. zm. 2000-02-23 Dz.U.00.12.136

    Art. 44. 1. (55) Nie powołuje się do czynnej służby wojskowej poborowych
    uznanych za zdolnych do tej służby:
    1) obywateli polskich, którzy stale zamieszkują za granicą,

    teraz skad sie mam dowiedziec co mam zrobic zeby mnie za takiego uznali hmmm
    ciekawe w jakiej kolejnosci trzeba zalatwiac formalnosci, no coz moze mi cos
    powiedza .....

    maciek