eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!ecngs!
    feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 10 Jun 2015 11:31:49 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    In-Reply-To: <55767f66$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1506101105200.5020@quad>
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5565c1fe$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <5566b7b5$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <556c0c98$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1506061537500.3560@quad>
    <55752d35$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <5575a130$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    <55767f66$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 48
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1433928775 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2195 83.15.167.123:61992
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3770
    X-Received-Body-CRC: 334709145
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748803
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 9 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > W dniu 2015-06-08 16:05, m pisze:
    >> W dniu 08.06.2015 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    >>> W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze:
    >>>>> On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
    >>>>>
    >>>>>>> W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
    >>>>>>>>> Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...
    >>>>>>>
    >>>>>>> nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni.
    >>>>>
    >>>>> W sumie zrozumiałe, "od ręki" jest dla klienta któremu się spieszy
    >>>>> i jest skłonny zapłacić za składowanie na sklepie, nie ma powodu
    >>>>> żeby klient który chce płacić tylko za 100x tańsze składowanie
    >>>>> na magazynie był równie "cenny" :)
    >>>
    >>> Może i tak i gdyby różnica w cenie nie była 40% to może byłbym skłonny
    >>> zapłacić więcej, a tak koszty składowania w sklepie wzrosną.
    >>
    >> Nie wzrosną, bo sklep będzie musiał zapewnić stan dla innego klienta
    >> który jest skłonny zapłacić więcej i mieć od ręki.

    Ja bym to tak ujął - wzrosłyby w przypadku przeciwnym, jakby chcieć
    zapewnić "tanim netowiczom" możliwość sprzątnięcia sprzed nosa
    towaru klientowi stacjonarnemu :)

    > Skoro tak jest - to pytanie, czemu właściciele sklepów płaczą, że przychodzą
    > ludzie oglądać, a kupują w necie? Ja tam nie miałbym nic do takiego
    > prowadzenia biznesu (w końcu to nie mój biznes), gdyby nie te lamenty.

    Przecież nie o tym mowa w tej części wątku, tylko o tym, że zakup
    "internetowy" *nie* zapewnia możliwości kupienia "od ręki".
    Przynajmniej nie wszędzie (i co do zasady, wszak co do zasady jest
    wysyłkowy).

    O to, że "netowy klient" nie tylko obciąża "klienta szanowanego" :P
    kosztem zapewnienia mu "macania sprzętu", ale *JESZCZE* chciałby
    dostać możliwość natychmiastowego zakupu :)
    No i pewnie na deser jeszcze chciałby "w dobrej niższej cenie"
    zapłacić kartą ;)

    BTW: acz koszta obsługi karty spadły i obserwuję że opust w sklepach
    promujących twardą złotówkę :> spadł z 3 do 1%, jednak jest to
    nadal (również) jedna z "zapór przeciwkartowych" (tj. że za zakupy
    przez net można zapłacić tylko przedpłatą lub gotówką).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1