    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W ktorej prokuraturze postarzyc sie na bank ?
    Date: Thu, 02 Aug 2007 16:54:19 +0200

    Patrze, patrze a tu pluton porozsypywal nastepujace haczki:
    > sytuacja jest taka:
    > zrobilem przelew na nieistniejace konto, zdjeli mi kase z konta,
    > dotychczas kasa nie wrocila, a minal juz rok.
    > Interweniowalem raz, odezwali sie po pol roku,

    To miales cierpliwosc ze zes tak dlugo czekal. I rozumiem ze
    interweniowales 'na pismie', masz na to dowod?

    > interweniowalem drugi raz, powiedzieli, ze sprawa ich nie interesuje,
    > bo oni sa wirtualnym bankiem.

    PKO jest wirtualnym bankiem?
    Ogolnie dyskusja zmierza ku tematyce pl.biznes.banki, ale... jest cos
    takiego jak urzad nadzoru bankowego czy cus... jakas instytucja
    nadzorujaca banki, czy dzialaja zgodnie z prawem itp Mozna do nich
    zadzwonic/napisac, oni doradza, czasem sami zainterweniuja (cos jak
    federacja konsumentow). A, juz wiem - to chyba arbitraz bankowy sie
    nazywa :) Kiedys robilem podejscie w kwestii niesluszie naliczanych
    oplat tylko za pozno zesmy sie obudzili bo o dziwo w miare szybko takie
    roszczenie sie przeterminowywuje :/

    --
    badzio