eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW jaki sposób żądać zwrotu niesłusznie poniesionych opłat pocztowych na wysyłkę pism do urzędu? › Re: W jaki sposób żądać zwrotu niesłusznie poniesionych opłat pocztowych na wysyłkę pism do urzędu?
  • Data: 2010-01-08 11:23:29
    Temat: Re: W jaki sposób żądać zwrotu niesłusznie poniesionych opłat pocztowych na wysyłkę pism do urzędu?
    Od: tokelau <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sty, 08:19, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > Żądanie zwrotu wyślij normalnie pocztą za potwierdzeniem odbioru, a cenę
    > tego wliczysz sobie potem do żądania zwrotu kosztów procesu jak będziesz
    > składał pozew.

    Nie lubię procesów, sąd łatwo potrafi proste sprawy skomplikować (np.
    poprzez swoje błędy i konieczność ich zaskarżania), pochłania to wtedy
    zdecydowanie zbyt wiele energii i czasu, niż to jest warte. Zanim więc
    ew. wystąpię z pozwem chciałem najpierw wystąpić z ponownym żądaniem
    do urzędu powołując się na przepisy kc, zatem jak (z powołaniem się na
    jakie przepisy) na takim etapie sprawy żądać zwrotu opłat pocztowych
    wysłanego żądania, przy optymistycznym założeniu, że urząd żądanie
    spełni i procesować się nie trzeba będzie?