    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W Zakopanem bedzie lincz za Gubałówke???
    Date: Tue, 20 Dec 2005 16:07:13 +0100

    Użytkownik "tomaroc." <x...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:do951d$h15$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A ja myślałem ze czasy przeganiania pałą przez Państwo, i odbierania
    > własności "bo tak..." to już minione czasy !? A gdzie tu negocjacja
    > itp..?

    Z tego co mówili w telewizji, to negocjowali to już od roku i nic nie
    wyszło. Ale nie znam się.

    > Przecież jak "nie wiadomo o co chodzi... to chodzi o pieniądze".
    > Właścicielowi ziemi należą się pieniądze - i to nie małe ! A tu
    wszystko
    > wygląda na to ze ktoś chce wymóc szczując mediami, turystami i całą
    > Polską...

    Nie wykluczam takiej ewentualności. Trzeba by było znać szczegóły.
    Choć z drugiej strony pozostałym góralom jakoś te opłaty wystarczają.

    > W pełni popieram właściciela działki... To już nie te czasy ze
    władze
    > (miasta, regionu, etc..) nie respektują praw własności !

    Ja również uważam, że właściciel ma rację. Z tym, że uważam przede
    wszystkim duszy dały odpowiednei włądze samorządowe nie dostrzegając
    na czas problemu. PKL moim zdaniem nie jest tutaj właściwym partnerem.