    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W Zakopanem bedzie lincz za Gubałówke???
    Date: Tue, 20 Dec 2005 12:10:35 +0100

    Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem Starostwo powinno przystąpić do procedury wywłaszczenia.
    > Grunt w mojej ocenie spełnia odpowiednie przesłanki, choć wcale to nie
    > jest oczywiste. Ale nie może całe miasto cierpieć przez warcholstwo
    > jednej osoby, która tylko i wyłącznie dla zaspokojenia własnej
    > próżności i pieniactwa blokuje rozwój regionu. Przy czym w tym wypadku
    > niekoniecznie musiało by się to łączyć z pozbawienie prawa własności,
    > a jedynie z ustanowieniem odpowiedniej służebności na rzecz Gminy,
    > która to gmina w okresie zimowym udostępniała by działkę pod
    > nartostradę.

    Moze i masz racje, ale ja mam kilka pytan - np. tych dotyczacych
    prawomocnego wyroku sadu zakazujacego PKL dzialalnosc na
    terenach/dzialkach byrcyna. Wyglada na to, ze PKL "nie ruszyl" wyrok
    sadu. A tera szczuje caly kraj przeciwko Byrcynowi. Wiec dlaczego
    Byrcyn, ktorego to jest wlasnosc, ktory ma na papierze z sadu, ze ma tam
    nie byc ratrakow, armatek, kolejki - jest jednak na pozycji przegranej?
    Przeciez to znowu bedzie musialo isc przez sad. I sie okaze, ze teraz
    werdykt moze byc inny - nalezy wywlaszczyc byrcyna, choc wczesniej sie
    panstwo, a wiec spoleczenstwo, wstawilo za nim odpowiednim wyrokiem.

    Oczywiscie w mediach jest duzo gdybania - nalezaloby tam byc i poznac
    sprawe, bo nie jest ona tak prosta. Jest zima i dobrym sposobem jest
    nagonka na biednego gorala kosztem "calej solidarnej polski i biednych
    narciarzy".

    Moim zdaniem to w ogole jakas szopka - takie przekrzykiwanie sie, kto
    glosniej...

    --
    *
    *|\