eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoVirgin Mobile-pracownik oszust › Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
  • Data: 2019-02-05 13:33:19
    Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
    >> W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:
    >>
    >>> Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza
    >>> zakres umiejętności twojej percepcji.
    >>
    >> Masz tu jakichś popleczników, czy co?
    >>
    >> Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili.
    >> Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na
    >> całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień
    >> doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty?
    >
    > Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w
    > przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.

    A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem
    doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi
    powiedział, że o dzień za późno doładowałam.

    >> Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin
    >> przestanie mi działać?
    >
    > Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

    Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest
    niemało. No i płacę 10 zł. mniej.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1