  • 1. Data: 2006-03-18 16:32:41
    Temat: Vat... i nie tylko
    Od: "REDark" <r...@t...pl>

    Witam Panów i Panie!!
    Jakiś czas temu pisałem na temat wezwania z UKE... które dostałem... no było
    prawdziwe...
    Okazało się że ktoś mnie podkablował... bo wiedzieli dokładnie kogo i
    gdzie... Wiem też kto to zrobił...
    Facet juz jakiś rok temu zapowiedział ze nas zniszczy.. Pan inspektor
    powiedział - przez telefon - że albo
    demontujemy sprzęt Wi-Fi albo musze założyć działalność
    gospodarczą...(Stwierdził też przez tel. że 3 anteny sektory służą do
    sprzedazy netu i tyle, i jego to nie obchodzi...) Potem dzwoniłem do
    centrali i tam mi
    powiedzieli że jeśli na tym nie zarabiam to może być tak jak jest... No ale
    żeby mieć spokój to postanowilem żałożyć
    działalność, ponieważ nie zarabiam na tym wiec firma będzie na moją starszą
    zeby składki były jak najniższe. Wiem już jak plus minuj jak co pozałatwiać
    ale teraz nie wiem co z podatkiem Vat i ogólnie podatkiem co wybrać jaką
    formę rozliczeń... aby było jak najtaniej i żeby nasze składki na net nie
    podskoczyły zabardzo do góry... I jeszcze jedno pytanie czy wpis do rejestru
    przedsiebiorców telekomunikacyjnych tzn, wniosek można wysłać poczta email
    czy koniecznie trzeba samemu dostarczyć i po dostarczeniu ile wszystko trwać
    będzie. Może od środy zaczne załatwiać wszystkie papiery... Z góry dzieki za
    pomoc!!!

    --
    Pozdrawiam!!
    REDark(at)tlen.pl

  • 2. Data: 2006-03-18 16:57:40
    Temat: Re: Vat... i nie tylko
    Od: "REDark" <r...@t...pl>

    > Idz raczej na pl.soc.prawo.podatki - tam jest wieksza gestosc ludzi,
    > ktorzy ci sensownie (lub nie) doradza... :)

    Dzieki....

  • 3. Data: 2006-03-18 16:58:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    REDark wrote:

    > Z góry dzieki za
    > pomoc!!!

    Idz raczej na pl.soc.prawo.podatki - tam jest wieksza gestosc ludzi,
    ktorzy ci sensownie (lub nie) doradza... :)

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f