    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Używany Windows OEM a legalność
    Date: Sun, 20 Nov 2005 12:43:52 +0100

    > pozwole wyrazic sobie odmienna opinie :-)
    > Otoz dzwonilem do MIcrosoftu i powiedziano mi ze obowiazkowe sa dwa
    > elementny 3 trzech a wiec
    >
    > 1) Dokumentacja
    > 2) Nosnik
    > 3) Hologram z licencja - czyli naklejka z numerem seryjnym.
    >
    > Nie jest wymagane posiadanie imiennej faktury zakupu oprogramowania,
    > chociaz "moze byc to dodatkowym atutem w czasie kontroli legalnosci
    > oprogramowania" hehe dokladnie taka odpowiedz uzyskalem od pani o
    > przepieknie aksamitnym glosie na partyline Microsoftu. A wiec nie trzeba
> [...]

    Mala korekta niespelnienie ktoregos z punktow skutkuje nie faktem posiadania
    NIELEGALNEJ wersji a faktem zlamania warunkow
    licencji. A to jest istotna roznica ktorej pewnie Ci w na infolini
    microsoft zapomnieli powiedziec :-)

    I nie ma czegos takiego jak kontrola legalnosci oprogramowania. Moze sie
    odbyc przeszukanie pomieszczenia (jezleli chodzi o sam soft
    to z nakazem prokuratorskim - bo sprawdzenie softu nigdy nie bedzie
    czynnoscia nie cierpiaca zwloki) ale wowczas fakt uzywania
    oprogramowania nnabytego droga legalna (nie ukradzionego) niezgodnie z
    warunkami licencji policje delikatnie mowiac "jebie".

    p.